Facebook sa snaží lákať tvorcov na viac možností speňaženia

Pred spoločnosťou VidCon, Facebook oznámil že budú mať viac možnosti speňaženia pre svojich tvorcov, ktoré zahŕňajú viac platené skupiny, možnosti na umiestenie reklám a balíčky hviezd, ktoré si diváci môžu kúpiť a poslať ako tipy počas živých streamov. Facebook sa snaží nalákať video tvorcov preč od konkurentov, ako je YouTube a Patreon s monetizáčnou funkciou, ako je predplatné, napr. 4,99 dolárov mesačne, fanúšik ktorý dostane exkluzívny obsah, ktorý sa otvory pre viac tvorcov na začiatku tohto roka. Funkcie ktoré boli oznámené dnes sú určené na pridanie ďalších spôsobov, ako môžu vývojári zarobiť peniaze z platformy a prispôsobiť zážitky fanúšikov pri návšteve svojich stránok na Fb.fcb sítě.jpg
Fb tiež aktualizuje množstvo backendových nástrojov, aby bolo spravovanie stránok a profilov trochu jednoduchšie. K dispozícii je aktualizovaný manažér značky Collabs, ktorý umožňuje vývojárom lepšie spravovať angažovanosť publika a zlepšiť zacielenie reklám. Aplikácia Creator Studio, informačný panel pre správcov, ktorí sledujú metriky stránok, sa aktualizuje pomocou prehľadu speňaženia, ktorý zobrazuje zárobky zo služby Fb, Instagramu a IGTV.sociální média.png
Fb je tiež testuje Stars, tipping funkcia v súčasnej dobe používa pre herné streamy. Diváci si môžu zakúpiť balíčky 100 hviezd za 1,40 USD a streamery dostanú 1 cent za hviezdičku odoslanú počas živých vysieľaní. Pre divákov, ktorí chcú ešte viac prístupu, Facebook testuje platené, skupiny podporovateľov iba pre mesačných účastníkov, čo im umožňuje spojiť sa s vývojármi vo väčšom súkromnom priestore.
Ak ste vývojár, ktorý spravuje stránku na sociálnej sieti a dostali ste pozvánku na predplatné pre fanúšikov, pred vstupom do služby si dôkladne prečítajte podmienky služby. Zmluva stanovuje, že sociálna sieť môže trvať až 30% zníženie predplatného, keď sa funkcia oficiálne spustí a žiada o celoživotnú licenciu na používanie práce aj po ukončení používania členského príspevku.